• Home
  • Debiteurenbeheer
  • Kosten
  • Software
  • Ons team
  • Veelgestelde vragen
  • Ervaringen
  • Contact

login

Team DebiService

We werken met een enthousiast team van relatie- en debiteurbeheerders.
Ze stellen zich op deze pagina aan je voor.
Wil jij ook deel uitmaken van ons team? We zijn doorlopend op zoek naar debiteurenbeheerders.
Nathalie van der Plaats
Nathalie van der Plaats
CEO
Bij Debiservice sinds 2009
Annemarie Visscher Zielman
Annemarie Visscher Zielman
Coördinator debiteurenbeheer
Bij Debiservice sinds 2004

Roelie Veger
Roelie Veger
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2010

  

Gabrielle van Luik
Gabrielle van Luik
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2008

  

Aglaia Nait
Aglaia Nait
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2007

      

Warniah van de Sluis - Donker
Warniah van de Sluis - Donker
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2016

Myriam Van Reymenant
Myriam Van Reymenant
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2009

    

Ageeth Tol-Strijk
Ageeth Tol-Strijk
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2014

  

Lisa Koolhof
Lisa Koolhof
Debiteurenbeheerder
Bij Debiservice sinds 2017

Nathalie van der Plaats
Even voorstellen

Nathalie van der Plaats

CEO

Sinds 2009 ben ik al bij DebiService betrokken als debiteuren-beheerder en vanaf 1 januari 2019 zal ik als CEO de leiding van DebiService overnemen. Ik vind het een uitdaging om het goede contact met klanten en het opgebouwde vertrouwen van de klanten in DebiService te continueren en verder uit te bouwen. Tevens wil ik mij inzetten voor een totaalpakket waardoor de klant helemaal ontzorgd wordt.

Annemarie Visscher Zielman
Even voorstellen

Annemarie Visscher Zielman

Coördinator debiteurenbeheer

Spreekt:  

Het is zo leuk als mensen blij de telefoon ophangen na toch wel een negatieve boodschap als een openstaande factuur. Daar ga ik voor!

038 477 58 20
a.zielman@debiservice.nl

Roelie Veger
Even voorstellen

Roelie Veger

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

  

In het debiteurenbeheer bij Debiservice spreek ik veel verschillende mensen in binnen- en buitenland. Dat en de uitdaging om ieder gesprek met een goed gevoel voor beide partijen af te sluiten vind ik het leukst.

Gabrielle van Luik
Even voorstellen

Gabrielle van Luik

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

  

Dit vak past bij mij, ik ga graag het gesprek aan met mensen. En het geeft een enorme kick om te zien dat na uitgezette acties het geld ook binnenkomt. En ik vind: “afspraak is afspraak” en als 1 partij zijn deel van de afspraak niet nakomt dan is het met een vriendelijk telefoontje gelukkig snel opgelost. 

Aglaia Nait
Even voorstellen

Aglaia Nait

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

      

Werken voor Debiservice geeft mij de nodige vrijheid om het werk in mijn eigen tijd te verrichten. En als thuiswerkende ZZPer is het fijn om contact met de zakenwereld te hebben.

Warniah van de Sluis - Donker
Even voorstellen

Warniah van de Sluis - Donker

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

Wat ik leuk vind aan deze functie is dat je door het persoonlijk contact met de klant je als een soort spreekbuis fungeert tussen de opdrachtgever en de klant waardoor eventuele problemen tijdig gesignaleerd kunnen worden.

Myriam Van Reymenant
Even voorstellen

Myriam Van Reymenant

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

    

Ik denk, ook uit ervaring, telkens aan de slogan: “goed betalende klanten zijn goud waard voor een bedrijf”.
Klanten ertoe kunnen aanzetten tijdig te betalen mits een vlot en resultaatgericht telefonisch contact, in combinatie met het gebruik van verschillende talen, maakt debiteurenbeheer tot een boeiende job.

Ageeth Tol-Strijk
Even voorstellen

Ageeth Tol-Strijk

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

  

Ik doe dit werk graag omdat je in contact komt met allerlei verschillende mensen, soms ook moeilijke, maar de meeste klanten stellen ons belwerk zeer op prijs. Hierbij is het belangrijk dat we op een gepaste en vriendelijke manier overkomen om een goede klantrelatie te behouden. Ik zie het als een stukje coaching van de klanten en het is telkens een uitdaging om een betaaltoezegging te mogen ontvangen.

Lisa Koolhof
Even voorstellen

Lisa Koolhof

Debiteurenbeheerder

Spreekt:  

Ik doe dit werk met veel plezier omdat het een uitdaging is om een betaaltoezegging te krijgen en het gesprek ook leuk af te sluiten. Tevens kan ik dit werk goed combineren met mijn eigen administratiekantoor.

Onze werkwijze

Ieder bedrijf is anders en dat geldt al helemaal voor het debiteurenbeheer. Daarom stemmen we onze processen van te voren volledig met je af, zodat onze aanpak naadloos aansluit op jouw behoeften. Je bent zo niet alleen verzekerd van een adequate afhandeling, maar ook van de bescherming van jouw bedrijfsimago.

Historie

DebiService is in 2004 opgericht. DebiService zag de behoefte in de markt voor goed debiteurenbeheer. Veel bedrijven liepen tegen een te hoge DSO aan en tijdens de crisis werd dit alleen maar erger. Met de unieke werkwijze van DebiService bleek dat er voor veel bedrijven winst te halen was en zo is DebiService sindsdien elkaar jaar gestaag doorgegroeid.

Meer weten of kennis maken?

Laten we even bellen, ik ben bereikbaar via 038 477 58 20 of mail mij op n.vanderplaats@debiservice.nl.
Contactgegevens

DebiService International B.V.
Grote Voort 293A
8041 BL Zwolle

T: 038 477 58 20
E. info@debiservice.nl

Feedback Company

Wij zijn door onze klanten beoordeeld met een 9,7/10 en daar zijn wij trots op!

Bekijk alle ervaringen
Openstaande facturen
In veel gevallen zullen je facturen netjes binnen de gehanteerde termijn betaald worden. Maar sommige van je klanten hanteren misschien een ruimere termijn, of betalen pas wanneer er een herinnering wordt gestuurd. De gemiddelde termijn dat jouw facturen open staan, noemen we de gemiddelde betaaltermijn.
Debiteurenbeheer
Debiteurenbeheer omvat alle werkzaamheden binnen jouw bedrijf die ervoor moeten zorgen dat jouw klanten hun openstaande facturen betalen. Het beheer van de debiteuren is een cruciaal onderdeel van je bedrijfsvoering.
DSO
Dagen Saldo Ouderdom (Days Sales Outstanding) is het gemiddeld aantal dagen dat het duurt voordat een factuur betaald wordt na het leveren van product of dienst. Debiservice stuurt op het verlagen van het DSO.
Werkkapitaal
Werkkapitaal wordt berekend door de korte schulden (crediteuren, rekening courant bank) van de korte bezittingen (debiteuren, voorraden) af te trekken. Bij (snel) groeiende bedrijven is er vaak veel behoefte aan werkkapitaal, omdat de kortlopende schulden sneller groeien. Door te zorgen dat debiteuren sneller betalen zorgt Debiservice voor meer werkkapitaal.
Klantrelatie

Een voorbeeld: wanneer je een keuken geleverd krijgt en er mist nog één greepje, dan ga je de factuur nog niet betalen. Als de leverancier vervolgens schriftelijke aanmaningen stuurt word je ontevreden. Wanneer de leverancier je gebeld had om te vragen of alles goed is gegaan kon het probleem direct besproken worden en een snelle betaling volgen.                                       Dit is wat wij doen, bellen in plaats van aanmanen, duidelijke afspraken maken en zorgen dat jouw factuur boven op de stapel komt!

Cashflow
De cashflow is het totaal aan geldstromen van een onderneming over een bepaalde periode. Als onderneming wil je dat er meer binnen komt dan er uit gaat. Door debiteuren sneller te laten betalen dragen we bij aan een positieve cashflow.
Liquiditeit
Liquiditeit gaat over het vermogen van een onderneming om betalingsverplichtingen te voldoen. Debiteurenbeheer richt zich voornamelijk op de korte termijn door te zorgen voor meer werkkapitaal. Dit heeft invloed op de liquiditeit op lange termijn.
Kosten
Uit onderzoek blijkt dat intern debiteurenbeheer gemiddeld meer dan 7 Euro per factuur kost. Omdat wij gefocused zijn op debiteurenbeheer kunnen wij dit voor veel minder doen. Laat onze adviseur jouw besparing berekenen!

© DebiService

  • Cookiebeleid
  • Disclaimer
  • Sitemap

  • Home
  • Debiteurenbeheer
  • Kosten
  • Software
  • Ons team
  • Veelgestelde vragen
  • Ervaringen
  • Contact