We werken met een enthousiast team van relatie- en debiteurbeheerders.
Ze stellen zich op deze pagina aan je voor.
Wil jij ook deel uitmaken van ons team? We zijn doorlopend op zoek naar debiteurenbeheerders.
Sinds 2009 ben ik al bij DebiService betrokken als debiteuren-beheerder en vanaf 1 januari 2019 zal ik als CEO de leiding van DebiService overnemen. Ik vind het een uitdaging om het goede contact met klanten en het opgebouwde vertrouwen van de klanten in DebiService te continueren en verder uit te bouwen. Tevens wil ik mij inzetten voor een totaalpakket waardoor de klant helemaal ontzorgd wordt.
Spreekt:
Het is zo leuk als mensen blij de telefoon ophangen na toch wel een negatieve boodschap als een openstaande factuur. Daar ga ik voor!
Spreekt:
In het debiteurenbeheer bij Debiservice spreek ik veel verschillende mensen in binnen- en buitenland. Dat en de uitdaging om ieder gesprek met een goed gevoel voor beide partijen af te sluiten vind ik het leukst.
Spreekt:
Dit vak past bij mij, ik ga graag het gesprek aan met mensen. En het geeft een enorme kick om te zien dat na uitgezette acties het geld ook binnenkomt. En ik vind: “afspraak is afspraak” en als 1 partij zijn deel van de afspraak niet nakomt dan is het met een vriendelijk telefoontje gelukkig snel opgelost.
Spreekt:
Werken voor Debiservice geeft mij de nodige vrijheid om het werk in mijn eigen tijd te verrichten. En als thuiswerkende ZZPer is het fijn om contact met de zakenwereld te hebben.
Spreekt:
Wat ik leuk vind aan deze functie is dat je door het persoonlijk contact met de klant je als een soort spreekbuis fungeert tussen de opdrachtgever en de klant waardoor eventuele problemen tijdig gesignaleerd kunnen worden.
Spreekt:
Ik denk, ook uit ervaring, telkens aan de slogan: “goed betalende klanten zijn goud waard voor een bedrijf”.
Klanten ertoe kunnen aanzetten tijdig te betalen mits een vlot en resultaatgericht telefonisch contact, in combinatie met het gebruik van verschillende talen, maakt debiteurenbeheer tot een boeiende job.
Spreekt:
Ik doe dit werk graag omdat je in contact komt met allerlei verschillende mensen, soms ook moeilijke, maar de meeste klanten stellen ons belwerk zeer op prijs. Hierbij is het belangrijk dat we op een gepaste en vriendelijke manier overkomen om een goede klantrelatie te behouden. Ik zie het als een stukje coaching van de klanten en het is telkens een uitdaging om een betaaltoezegging te mogen ontvangen.
Spreekt:
Ik doe dit werk met veel plezier omdat het een uitdaging is om een betaaltoezegging te krijgen en het gesprek ook leuk af te sluiten. Tevens kan ik dit werk goed combineren met mijn eigen administratiekantoor.
Ieder bedrijf is anders en dat geldt al helemaal voor het debiteurenbeheer. Daarom stemmen we onze processen van te voren volledig met je af, zodat onze aanpak naadloos aansluit op jouw behoeften. Je bent zo niet alleen verzekerd van een adequate afhandeling, maar ook van de bescherming van jouw bedrijfsimago.
DebiService is in 2004 opgericht. DebiService zag de behoefte in de markt voor goed debiteurenbeheer. Veel bedrijven liepen tegen een te hoge DSO aan en tijdens de crisis werd dit alleen maar erger. Met de unieke werkwijze van DebiService bleek dat er voor veel bedrijven winst te halen was en zo is DebiService sindsdien elkaar jaar gestaag doorgegroeid.
Laten we even bellen, ik ben bereikbaar via 038 477 58 20 of mail mij op n.vanderplaats@debiservice.nl.