Ontvang een vrijblijvend prijsvoorstel.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en je krijgt binnen één werkdag een voorstel per e-mail.
"Debiteuren nabellen? Maar dat vinden mijn debiteuren niet leuk. Dan raak ik mijn debiteuren kwijt en gaan ze naar een ander". Dat krijgen we vaak als argument te horen. Maar juist met debiteuren nabellen gaan de debiteuren het waarderen. De debiteur wordt gehoord en mocht er iets zijn dan kunnen ze dat meteen aan ons kwijt en zorgen wij voor de terugkoppeling naar jou toe. Wanneer er een herinnering per post of mail gestuurd wordt verdwijnt deze vaak onder aan de stapel en door het bellen blijft het bij de debiteur hangen en zal hij in de meeste gevallen veel sneller gaan betalen. Onze ervaring is dat juist het bellen van de debiteuren een positieve invloed heeft op de betaling en de debiteur waardeert het persoonlijke contact.
Je hebt door het bellen van de debiteur persoonlijk contact met de debiteur en hoe fijn is het om te zorgen dat de factuur betaald wordt voor de klant maar ook om de debiteur tevreden te houden?
Debiteur met probleempjes
Een tijd geleden had ik een debiteur aan de telefoon welke ik al een aantal keren had geprobeerd te bellen maar ik kreeg geen telefonisch contact. De aanhouder wint denk ik dan en ja hoor; ik kreeg hem telefonisch te pakken. Er bleken wat gezondheidsprobleempjes te zijn qua zwangerschap van zijn vrouw maar er is een gezonde dochter geboren en de vrouw maakte het inmiddels ook goed. Door deze omstandigheden had meneer even geen aandacht gehad voor de administratie wat ik begrijpelijk vond en ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik het begreep en meneer natuurlijk even een kopie zou sturen. Dit doorgegeven aan de klant en gevraagd of er een extraatje gedaan kon worden. De klant stuurde meneer een kopie en een beer voor de geboorte van zijn dochter. Dezelfde week werd de openstaande factuur betaald.
Een tevreden debiteur
Wanneer ik deze debiteur nu spreek heeft hij het er nog steeds over hoe fijn hij dat gevonden had. Dus eigenlijk kun je debiteurenbeheer meteen relatiebeheer noemen.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en je krijgt binnen één werkdag een voorstel per e-mail.